نمونه کارها
طراحی بنر متحرک
طراحی بنر متحرک تبلیغاتی برای مهندس سالار پروانه
تبلیغات بنر متحرک با وجود حجم كم، وسیلهای كارآمد برای تحقق اهداف چند منظوره اند، زیرا:
- – بنر متحرک در حقیقت بخشی از پیامهای تبلیغاتی شركتها/وبسایتها هستند.
– این شیوه تبلیغ، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شركتها را با روش های گوناگون و متنوعی به نمایش می گذارد.
– بنر متحرک ، ابزاری برای افزایش میانگین كلیكها به شمار می آیند.
– با كمترین جزئیات، مشتری را به كلیك ترغیب می كنند.
– در صورت استفاده از برنامههای بازاریابی زنجیره ای، این روش كلیدی برای دنبال كردن مكانیزم این برنامههاست.
افرادی كه ابزارهای تبیغاتی سنتی را برای محصولات خود مناسب نمیدانند، میتوانند از تبلیغات بنری برای گسترش نام شركت خود بیشترین بهره را ببرند. كلید موفقیت افرادی كه فعالیتهایشان ارتباط تنگاتنگی با شبكه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب سایتهایی است كه به نحوی با موضوع تبلیغ آنها مرتبط هستند. دیدن تبلیغات بنر متحرک یك شركت از سوی مشتریان، چه با كلیك بر روی آنها همراه باشد و چه نباشد، در معروف كردن نام شركت با هزینهای اندك، نقشی باور نكردنی دارد.
بنرهای انیمیشندار (بنرهای پویا):
- در حقیقت بنرهای ثابتی هستند كه از فنآوری انیمیشن در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است. این نوع بنرها بدلیل برخورداری از انیمیشن نسبت به بنرهای ثابت غالباً نرخ كلیك بالاتری دارند. بنرهای ثابت و بنر متحرک انیمیشندار هر دو ابزاریهای مناسبی برای معرفی نام تجاری میباشند.
شكل دیگری از بنرها، بنرهای تعاملی هستند. در این نوع بنرها كه به تازگی بسیار مشهور شدهاند، برای كاربران این امكان فراهم است كه ارتباط دو طرفهای را با تبلیغ کنندگان برقرار نمایند. به عنوان مثال گزینههایی به منظور ورود اطلاعات برای كاربران در نظر گرفته شده و به تناسب اطلاعاتی كه كاربران وارد میكنند، پاسخهایی به آنها داده میشود. از بنرهای تعاملی غالباً در خریدها و ثبت نامهای اینترنتی و مواردی از این قبیل استفــاده مــیشــود. در اغــلب موارد بــنرهای تعاملــی با اسـتفاده از HTML ,Java Script ,Java Applet ساخته میشوند. امروزه بنرها از اشكال، اندازهها و روشهای ارائه استانداری برخوردار هستند.