طراحی پوستر تبلیغاتی تلگرام

طراحی پوستر تبلیغاتی تلگرام (جشنواره وب موبایل ایران)

طراحی پوستر تبلیغاتی تلگرام در طراحی پوستر تبلیغاتی می بایست از گزاف گویی پرهیز کرد و به گونه ای صریح و شفاف و خلاصه مطلب را ادا کرد، زیرا که شخص عابر فرصتی برای تحلیل کردن ، هضم پیچیدگی و خواندن مطلب طولانی ندارد. از اصول و رعایت استاندارد های طراحی پوستر می توان به ابعاد و تناسبی که در سایز چاپ پوستر و نوشته ها و تصاویری که بر روی پوستر چاپ می شوند ، اشاره کرد. سایز نوشتار در طراحی پوستر تبلیغاتی تلگرام  با توجه به فاصله ای که از نگاه عابران دارد ،می بایست روان و خوانا باشند.

ابعاد تصاویر و عکس هایی که درطراحی پوستر تبلیغاتی تلگرام  در نظر گرفته می شود، باید قابل تشخیص و واضح باشند. کیفیت عکس و تصاویر و ترکیب رنگ های استفاده شده در طراحی پوستر و چاپ آن، میتواند تاثیر بسزایی بر جلب توجه مخاطبان بگذارد. یکی از عوامل مهم در طراحی پوستر تبلیغاتی تلگرام  توجه به مکان نصب پوستر است، از این جهت که اگر عابر فقط در کمتر از چند ثانیه می تواند پوستر را تماشا کند، الزاما باید جمله کوتاه و تاثیر گذار به همراه تصویری جذاب متناسب با کالا یا خدمات خود در طراحی پوستر خود خلق کنید که در کسری از زمان حس درک و آشنایی و تمایل به امتحان کردن آن را در بیننده ایجاد کند. محتوای نوشتاری بنیادی ترین تاثیر را بر ذهن مخاطب می گذارد.

جملات و محتوای نوشتاری در طراحی پوستر تبلیغاتی بیشتر از طراحی پوستر صنعتی و علمی اهمیت دارد. پوستر های علمی معمولا در نمایشگاه ها برپا می شود و مخاطبان با مکث بیشتری می توانند به مطالعه آن بپردازند.درطراحی پوستر خلاق باشید ! از ایده های دیگران در طراحی پوستر خود استفاده نکنید. گروه مخاطبان مورد هدف شما است.

اهمیت این موضوع در طراحی پوستر نقش بسزایی دارد، اینکه برای چه قشر سنی و چه افرادی از جامعه و با چه سبک و سلیقه ای باید طراحی انجام گیرد، تاثیر مستقیمی بر روی جذب مخاطب مورد نظر می گذارد.

مطالب مرتبط