نحوه ساخت بنر متحرک

نحوه ساخت بنر متحرک

نحوه ساخت بنر متحرک

 

 

تفاوتهای پوستر و طراحی فوری چیست

برای یک تبلیغ موثر بهتر است شناخت کاملی به ابزار کارمان داشته باشیم، شناخت روشهای مختلف تبلیغات محیطی بی شک اولین و مهم ترین گام در رسیدن به یک هدف تجاریست. در این مقاله کوتاه سعی داریم به مقایسه بنرها و پوستر های تبلیغاتی بپردازیم.

– شاید اولین فاکتوری که این دو محصول مشابه را از هم متمایز می کند فاکتور اندازه است. در اغلب موارد پوستر ها ابعادی نهایتا تا سایز A2 دارندولی طول یک بنر می تواند از چند متر هم تجاوز کند.
-نکته بعدی نحوه قرارگیری و طراحی و چاپ پوسترهاست که عمدتا به صورت عمودی اجرا می شوند و در مقابل بنرها بیشتر به شکل افقی نمایش داده می شوند.

-گیف انیمیشن و پوسترها را می توان از از نظر جنس مدیای چاپ هم تفکیک کرد. در حالی که پوستر ها معمولا روی کاغذ چاپ می شوند در چاپ بنر از مدیاهای صنعتی مقاوم تر و ضخیم تری استفاده می شود. شاید این تفاوت به این دلیل باشد که پوستر ها معمولا در مدت زمان کوتاه تری نسبت به بنر ها مورد استفاده قرار می گیرند.
-محتوا را شاید بتوان اصلی ترین تفاوت یک پوستر و بنر تبلیغاتی دانست. در جایی که پوستر های ابزار مناسبی برای اطلاع رسانی مثلا در مورد زمان و مکان یک رویداد هستند گیف انیمیشن ها با توضیحات کمتر و جلوه بصری قوی تر در برندینگ و جلب توجه عموم مهارت بیشتری دارند.

نحوه ساخت بنر متحرک

 

طراحی فوری انیمیشن چیست ؟

بنر های موجود و رایج در سطح اینترنت دودسته هستند : دسته اول: طراحی بنر با فرمت گیف که تعداد انبوهی از بنر های تبلیغاتی را شامل میشود. دسته دوم :بنر های فلش میباشند که نسبت به دسته اول زیبا تر هستند البته از لحاظ محدودیت هایی که دارند درصد کمتری از گیف انیمیشن های تبلیغاتی را شامل میشوند.

مطالب مرتبط