طراحی پوستر انگیزشی اینستاگرام

طراحی پوستر انگیزشی اینستاگرام گذر زمان

طراحی پوستر انگیزشی اینستاگرام گذر زمان ، پوسترها معمولا با توجه به موضوع کنفرانس همایش یا رویداد شما طراحی می شوند و سعی می شود تا تصویری گویا و مفهومی و صریح به منصه ی ظهور برسد.به این سبک از طراحی در واقع تصویر سازی می گویند.المان های مربوط به کار شما جمع آوری می شود.به شیوه ایی گرد هم جمع می شوند تا بتوانند مفهوم خاصی که مد نظر شما هست را برسانند.

در بخش طراحی دو بعدی و مفهومی کار شما به اصطلاح انتزاعی می شود.یعنی تمام حواشی آن را کنار میگذاریم و مفهوم اصلی را خارج می کنیم.سپس مرحله ایی مثل مرحله ی طراحی لوگو را طی می کنیم.با توافق اینکه یک طراح منحصر به فرد برای رویداد شما طراحی می کنیم تا به صورت یک نشانه در بیاید.این نشان را درپوستر قرار میدهیم و شروع می کنیم به ادامه ی روند طراحی.

این پوستر ها در یک سایز ، یک قالب بصری اما با ایده های متفاوت ارائه میگردند. این موضوع باعث ایجاد علامت سوالی در ذهن مخاطب شما می گردد ( مثل ایده ای که اگر هر چیزی را داخل پاکتی بگذارید ، آن پاکت قطعا باز می شود ) .

برای طراحی هر پوستر ابتدا یک تصویر اصلی و یک بک گراند مناسب و هماهنگ با تصویر اصلی و همچنین در یک هامونی انتخاب نمایید، البته در نظر داشته باشید که رنگ های انتخابی متناسب با صنعت مورد تبلیغ باید انتخاب شود.

هرگز انتخاب فونت مناسب را در طراحی پوستر فراموش نکنید ، سعی کنید از یک فونت ساده و خوانا استفاده کنید تا مخاطبان محصول در اولین نگاه بتوانند به راحتی مطلب روی پستر را بخوانند.

هزینه طراحی پوستر به عوامل زیادی اعمم از: تعداد، نوع جنس، کیفیت و … بستگی دارد بنابراین تعرفه مشخصی نداشته و قیمت آن بستگی به نوع سفارش دارد. برای آگاهی از هزینه و مدت زمان طراحی پوستر با شماره تماس های شرکت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط