طراحی بنر شارژ رایگان

بنر تبلیغاتی مسابقه شارژ

ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند. متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزان تر هستند زیرا جنبه تبلیغاتی آن بالاتر و در نتیجه صرفه اقتصادی آن باید بیشتر باشد.
نمونه کار های ما در زمینه طراحی بنر را در دسته مرتبت به بنر میتوانید ببینید و 100 ها نمونه کار مارا مشاهده و برسی کنید.

تیم طراحی پیکو گراف متشکل است از برترین طراحان بنر و سرآمدهای طراحی می باشد . این سرمایه ی گران بها و نیز تجربیات ارزشمند این عزیزان در طراحی بنر های منحصربفرد، موجب شده که ما این توانایی را دارا باشیم که نیاز شما را با سرعت شناسایی کنیم و در کوتاه ترین زمان در خواست طراحی بنر شما را با بالا ترین کیفیت ممکن به دست شما برسانیم

اطلاعات مورد نیاز برای طراحی بنر تبلیغاتی:
زمانی که شما میخواهد سفارشی را برای طراحی بنر تبلیغاتی فلش و بنر تبلیغاتی گیف و البته هر نوع طراحی دیگری ثبت کنید نیاز است که برای رسیدن به یک نتیچه مطلوب مواردی را در نظر گرفته و آنها را اعلام کند تا طراح بتواند به بهترین شکل ممکن طرح را پیاده سازی کند.

در ادامه تعدادی از موارد پایه و ضروری ای که باید در نظر گرفته شوند را مرور میکنیم:
1) سایز بنر: برای طراحی بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف باید با توجه به سایت هایی که قرار است در آنها تبلیغات اکران شود و با در نظر گرفتن پیشنهادهایی که شرکت تبلیغ کننده برای آن محصول یا خدمات میدهد سایز بنر انتخاب شود تا با توجه با آن اندازه طرح پیاده سازی شود و در ادامه نیز در صورتی که احتیاج به تغییر سایز برای اکران کردن بنر در سایت های مختلف و صفحات مختلف بود این کار به سرعت انجام پذیرد.

2) لینک بنر: شما در اینترنت مشغول تبلیغات بنری هستید، پس طبیعتا باید دارای یک وبسایت، وبلاگ و یا حداقل پایگاهی باشید که اطلاعات کافی در مورد فعالیت شما را به مشتریانتان بدهد، و آدرس آن را برای درج در بنر تبلیغاتیتان و هدایت کاربرانتان برای کسب اطلاعات بیشتر مشتریانتان در اختیار طراحتان قرار دهید.

3) لوگو و شعار: شما حتما باید لوگوی با کیفیت مناسب خود را داشته باشید و آن را در اختیار طراح قرار دهید تا از آن استفاده کند، همچنین در صورتی که دارای شعار و یا جمله خاصی هستید که مشخصۀ کاری شما می باشد را باید در موارد ارسالیتان برای طراحتان قید نمایید.

4) رنگبندی: اگر شما دارای رنگ سازمانی خاصی هستید حتما کد رنگ و یا رنگ های مورد استفاده تان را باید بدانید، چرا که در بنر هایی که برای برندسازی و تاثیرگذاری بر روی ذهن مخاطب برای یادآوری همیشگی شما طراحی میشوند، کاربرد بسیاری دارد.

مطالب مرتبط