طراحی بنر متحرک | طراحی gif

طراحی بنر متحرک مجموعه مدیران نو اندیش

بنر متحرک چیست ؟

( علت محبوبیت بنر گیف نسبت به بنرهای فلش )

کدام سبک طراحی مناسب تبلیغات شماست ؟
بنر فلش یا گیف ؟ یا بهتره بگوییم تفاوت بنر های فلش و گیف در چیست؟
تفاوت بنر متحرک فلش و گیف در نوع فرمت و ساختار آنها میباشد.
اما مزایا و معایب فلش و گیف :

مزایای بنر های فلش :

– امکان اضافه کردن فریم های بیشتر
– امکان اضافه کردن افکت های خاص
– حجم کمتر با توجه به متریال های استفاده شده

معایب بنرهای فلش :

– جهت اجرای آن حتما باید فلش پلیر بر روی سیستم کاربر نصب باشد و همین عیب باعث شده است که بنر متحرک فلش بازدهی کمتری داشته باشند ، در اکثر دیوایس ها ” گوشی و تبلت ” این افزونه به طور پیشفرض غیر فعال است .
– بازدهی کمتر : باتوجه به تحقیقاتی که انجام شده است . نتیحه نشان داده شده است که از ۱۰۰ کاربران وب تنها کمتر از ۱۰ درصد کاربران بر روی سیستم های خود فلش پلیر دارند و این موضوع باعث بازدهی کمتر بنر های فلش می شود
– هزینه طراحی بیشتر

مزایای بنر های گیف :

– عدم نیاز به نصب برنامه های خاص جهت اجرا
– بازدهی بیشتر
– هزینه کمتر

معایب :

در بنر متحرک معمولا امکان اضافه کردن برخی از افکت های خاص وجود ندارد اما باتوجه به این که امکان تبدیل بنر های فلش به گیف نیز وجود دارد میتوان گفت در مقابل مزایا و بازدهی بیشتر بنر های گیف میتوان گفت بنرهای گیف در مقایسه با بنر متحرک فلش از معایب کمتری برخوردار هستند .
توصیه آی بنر : با توجه به اینکه طراحی مدرن به سمت سادگی قدم برمیدارد و اولیت شما نمایش تبلیغتان برای همگان میباشد ، بنر گیف انتخاب بهتری بشمار میرود.

مطالب مرتبط